Lansată în urmă cu un an, în premieră pe piața locală, aplicația mobilă de loialitate SPOT, dezvoltată și implementată de NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor și dezvoltator de centre comerciale din zona Europei Centrale și de Est, a depășit 100.000 de utilizatori și peste un milion de bonuri scanate, în cele 17 centre comerciale în care aplicația este disponibilă în România.

SPOT oferă tuturor utilizatorilor posibilitatea de a obține puncte, în urma fiecărei sesiuni de cumpărături, prin scanarea bonului în aplicație.

Caracteristici: acumularea punctelor de loialitate, care se transformă în recompense, diferite beneficii sau vouchere de reducere, precum și atingerea unui statut de membru, care crește odată cu punctele câștigate.

“Aș spune că e piesa fundamentală pe care construim programul de loializare, aducând diverse funcționalități care conferă un plus de valoare consumatorilor noștri”, a declarat Oana Laza, Chief Digital Officer, NEPI Rockcastle.

Conform datelor înregistrate în ultimul an, în aplicația SPOT, utilizatorii activi fac în medie 3 vizite pe lună la un centru comercial din portofoliul NEPI Rockcastle, iar produsele cel mai des achiziționate fac parte din categoriile: haine, electrocasnice și electronice, produse de îngrijire corporală, farmaceutice. Cea mai folosită funcționalitate din aplicație este scanarea bonurilor, 1 din 2 utilizatori apelând la aceasta. De asemenea, 20% dintre sesiunile de cumpărături se completează cu o pauză petrecută la restaurante sau cafenele. Mall-ul este principala destinație pentru achiziționarea de articole și accesorii vestimentare, 1 din 3 bonuri scanate prin SPOT fiind din categoria fashion.

În prezent, aplicația SPOT poate fi activată în aproximativ 4.300 de magazine, din 27 de centre comerciale deținute de NEPI Rockcastle în România, Bulgaria, Slovacia și Ungaria. În viitorul apropiat, aplicația va fi introdusă pe toate cele nouă piețe unde grupul este activ.

Centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle înrolate în aplicația de loialitate SPOT, în România:  Mega Mall, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanta, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiești  Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Vulcan Value Center.

Despre NEPI Rockcastle

NEPI Rockcastle este principalul investitor și dezvoltator de proprietăți comerciale din Europa Centrală și de Est.

Grupul deține un portofoliu remarcabil de proprietăți cu poziție cheie în România, Polonia, Slovacia, Croația, Bulgaria, Ungaria, Cehia, Serbia și Lituania, și continuă dezvoltarea printr-un program de expansiune în regiune.

În România, compania deține 20 de centre comerciale și 7 strip mall-uri în cele mai importante orașe din țară, dintre care amintim București (Mega Mall, Promenada Mall), Sibiu (Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu), Timișoara (Shopping City Timișoara), Constanța (City Park Mall Constanta), Shopping City Târgu Mureș sau Ploiești (Ploiești Shopping City).