Ieri, la prima ora din Black Friday, site-urile s-au blocat si stocurile s-au epuizat. Putin cam repede pentru ambele cazuri, spun utilizatorii.
De ce? Aproximativ 4,1 milioane de romani au auzit de evenimentul Black Friday si asteaptau ofertele retailerilor in acest an. Dintre acestia, 59,3% si-au manifestat interesul de a cumpara, conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown, iar acest interes au avut direct asupra retailerilor de profil.
Astfel, retailerul de electrocasnice eMAG a anuntat la 9.30 dimineata ca deja numarul vizitatorilor unici ajunsese la 709.000 si ca a primit 52.700 de comenzi, epuizandu-se 84% din stocul de televizoare, 83% din laptopuri si 39% din stocul de telefoane.
Pentru retailerul Altex, situatia nu a fost la fel de placuta, website-ul companiei cedand si devenind indisponibil. Compania a anuntat ca in primele ore ale zilei de vineri, in magazinele Altex si Media Galaxy s-au inregistrat vanzari de 15 ori mai mari fata de o zi obisnuita si ca se asteapta ca vanzarile din aceasta promotie sa depaseasca valoarea estimata initial, de 5 milioane de euro.
Flanco a anuntat vanzari de peste 30 ori mai mari decat intr-o zi obisnuita, la doua ore de la lansarea campaniei. Cea mai vanduta categorie in magazinele Flanco a fost cea a televizoarelor cu ecran plat, urmata de notebook-uri si de masini de spalat.