Formula perfecta a marketingului: Black Friday

De ce? Aproximativ 4,1 milioane de romani au auzit de evenimentul Black Friday si asteaptau ofertele retailerilor in acest an. Dintre acestia, 59,3% si-au manifestat interesul de a cumpara, conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown, iar acest interes au avut direct asupra retailerilor de profil.
Astfel, retailerul de electrocasnice eMAG a anuntat la 9.30 dimineata ca deja numarul vizitatorilor unici ajunsese la 709.000 si ca a primit 52.700 de comenzi, epuizandu-se 84% din stocul de televizoare, 83% din laptopuri si 39% din stocul de telefoane.
Pentru retailerul Altex, situatia nu a fost la fel de placuta, website-ul companiei cedand si devenind indisponibil. Compania a anuntat ca in primele ore ale zilei de vineri, in magazinele Altex si Media Galaxy s-au inregistrat vanzari de 15 ori mai mari fata de o zi obisnuita si ca se asteapta ca vanzarile din aceasta promotie sa depaseasca valoarea estimata initial, de 5 milioane de euro.
Flanco a anuntat vanzari de peste 30 ori mai mari decat intr-o zi obisnuita, la doua ore de la lansarea campaniei. Cea mai vanduta categorie in magazinele Flanco a fost cea a televizoarelor cu ecran plat, urmata de notebook-uri si de masini de spalat.