In luna iunie vanzarile la televizoarele cu diagonale incepand de la 40 de inch au crescut valoric cu 30% comparativ cu aceeasi luna a anului trecut potrivit Flanco Retail. Cel mai mare plus, de peste 50%, a fost inregistrat pe segmentul produselor cu diagonale intre 46 si 50 de inch.
“Clientii opteaza acum mai frecvent (..) pentru televizoare cu diagonale tot mai mari, cu ecrane full HD, dar si 4K – UHD. Tendinta este sustinuta, pe de o parte, de reducerea preturilor pentru noile tehnologii, si pe de alta parte, de beneficiile evidente ale acestora: rezolutiile excelente, luminozitatea si claritatea imaginilor pe noile ecrane, ce permit vizionarea de la distante relativ mici in conditii exceptionale”, a declarat Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail.
In afara caracteristicilor legate strict de calitatea imaginii, clientii companiei s-au indreptat si catre produsele cu functii complexe. Daca in prima jumatate a lui 2013, ponderea vanzarilor de TV-uri smart era de 40% in piata, iar la Flanco de 45% (valoric), anul acesta Flanco a crescut semnificativ pe aceasta categorie si se mentine in continuare peste media pietei, ponderea fiind de 68% (Flanco) versus 55% (piata).
Compania estimeaza ca piata va ajunge, in curand, la vanzari de 1000 de unitati pe luna, in categoria UHD/4k, propunandu-si sa obtina 22% din aceasta cifra.