In luna iunie vanzarile la televizoarele cu diagonale incepand de la 40 de inch au crescut valoric cu 30%  comparativ cu aceeasi luna  a anului trecut potrivit Flanco Retail.  Cel mai mare plus, de peste 50%, a fost inregistrat pe segmentul produselor cu diagonale intre 46 si 50 de inch.   

 

Cresteri de televizoare +40 inch (200x200)“Clientii opteaza acum mai frecvent (..) pentru televizoare cu diagonale tot mai mari, cu ecrane full HD, dar si 4K – UHD. Tendinta este sustinuta, pe de o parte, de reducerea preturilor pentru noile tehnologii, si pe de alta parte, de beneficiile evidente ale acestora: rezolutiile excelente, luminozitatea si claritatea imaginilor pe noile ecrane, ce permit vizionarea de la distante relativ mici in conditii exceptionale”,  a declarat Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail.

In afara caracteristicilor legate strict de calitatea imaginii, clientii companiei s-au indreptat si  catre produsele cu functii complexe. Daca in prima jumatate a lui 2013, ponderea vanzarilor de  TV-uri smart era de 40% in piata, iar la Flanco de 45% (valoric), anul acesta Flanco a crescut  semnificativ pe aceasta categorie si se mentine in continuare peste media pietei, ponderea fiind de 68% (Flanco) versus 55% (piata).

Compania estimeaza ca piata va ajunge, in curand, la vanzari de 1000 de unitati pe luna,  in categoria UHD/4k, propunandu-si sa obtina 22% din aceasta cifra.