Clientii online cauta transportul gratuit

Internetul este utilizat pentru cercetarea pietei, dar si achizitii – mai ales daca livrarea si/sau returnarea produselor cumparate online este gratuita, potrivit studiului “UPS Pulse of the Online Shopper”, editia 2014, privind comportamentul consumatorilor atunci cand fac cumparaturi online. Pentru a beneficia de transport gratuit, 58% au adaugat in cos un produs sau mai multe.
Internetul este un canal utilizat primordial pentru cercetare a pietei. Potrivit studiului
Pentru a beneficia de transport gratuit, clientii cumpara mai mult
Majoritatea cumparatorilor online opteaza in continuare pentru transport gratuit ca principala modalitate de livrare. Data estimata de livrare, precum si costurile pentru livrare rapida sunt de asemenea importante. Astfel:
Pentru a beneficia de transport gratuit, 9 din 10 respondenti au optat pentru una sau mai multe dintre urmatoarele actiuni:
Politicile de returnare influenteaza decizia de cumparare
Cumparatorii online isi doresc posibilitatea de a returna o comanda fara costuri adiacente. In acest sens, 82% dintre cei intervievati au declarat ca finalizeaza o achizitie daca li se ofera posibilitatea de a returna produsele comandate fara costuri suplimentare, in timp ce 66% verifica disponibilitatea acestei optiuni inainte de a finaliza o comanda.
Desktopul/laptopul este preferat pentru cumparaturi online in defavoarea dispozitivelor mobile. Principalele argumente pentru care cumparatorii online prefera desktopul:
Atunci cand achizitioneaza de pe dispozitive mobile, 41% dintre respondenti prefera versiunea web a unui site, in timp ce 34% aleg versiunea pentru mobil, iar 25% o aplicatie mobila.
Cercetarea a fost realizata pe un esantion de peste 5.800 de cumparatori online fideli din Statele Unite ale Americii, in intervalul 27 februarie – 9 martie 2014.
No related posts.