Ce-au cumparat romanii de Sfantul Valentin?

In topul segmentelor cu cele mai mari evolutii la nivel de vanzari, comparativ cu 2013, se afla magazinele de cosmetice (+95%) si cele de bijuterii (+69%), a caror crestere deriva si din diversificarea ofertei. In top se afla si articolele vestimentare si de incaltaminte, ale caror vanzari s-au majorat cu peste 30%.
Insa, spre deosebire de 2013, romanii au cheltuit sume mai mici in multe cazuri.
“In multe situatii s-a observat diminuarea bugetului alocat pentru o comanda, astfel ca, pe categorii de produse precum bijuterii, ceasuri, lenjerie a scazut valoarea medie a unei tranzactii. Pe de alta parte, cheltuielile pentru electronice s-au dublat per comanda, iar pe IT&C au crescut. De altfel, cele mai scumpe achizitii din perioada analizata vin din segmentul IT&C, unde sunt tranzactii si de peste 10.000 lei”, arata reprezentantii 2Parale.
Photo credit: Melanies_clicks / Foter / CC BY-NC-ND
No related posts.