In perioada 8-16 februarie, perioada asimilata cu ziua Sfantului Valentin, in mediul online au fost preferate produse din categoriile bijuterii, ceasuri, lenjerie, flori, electronice & ingrijire personala, potrivit datelor analizate de 2Parale,  retea de afiliere din Romania.

In topul segmentelor cu cele mai mari evolutii la nivel de vanzari, comparativ cu 2013, se afla magazinele de cosmetice (+95%) si cele de bijuterii (+69%), a caror crestere deriva si din diversificarea ofertei. In top se afla si articolele vestimentare si de incaltaminte, ale caror vanzari s-au majorat cu peste 30%.

Insa, spre deosebire de 2013, romanii au cheltuit sume mai mici in multe cazuri.

“In multe situatii s-a observat diminuarea bugetului alocat pentru o comanda, astfel ca, pe categorii de produse precum bijuterii, ceasuri, lenjerie a scazut valoarea medie a unei tranzactii. Pe de alta parte, cheltuielile pentru electronice s-au dublat per comanda, iar pe IT&C au crescut. De altfel, cele mai scumpe achizitii din perioada analizata vin din segmentul IT&C, unde sunt tranzactii si de peste 10.000 lei”, arata reprezentantii 2Parale.

Photo credit: Melanies_clicks / Foter / CC BY-NC-ND