Topul brandurilor romanesti in 2013. Cine creste cat altii in ani?

In topul brandurilor romanesti din 2013 exista cinci branduri nou intrate: Aqua Carpatica, Delaco, Tarom, e-MAG si Jidvei.
Cele mai spectaculoase cresteri au venit de la Caroli, care a urcat nu mai putin de 16 locuri, Zuzu (+13 locuri), ambele pe val ca urmare a ascensiunii categoriei produse alimentare si de la Dedeman (urcare de 12 locuri), brand care a beneficiat de o comunicare continua si consistenta.
Tot in topul cresterilor se afla si Dero, Doina, Petrom si Frutti Fresh.
Anul 2013 este un an de consolidare valorica a brandurilor romanesti. Oamenii s-au obisnuit cu criza, o trateaza ca pe o stare de lucruri normala, si-au adaptat comportamentele si au descoperit strategii eficiente de a se descurca in contextul nou format. De aceea si topul brandurilor romanesti este mai stabil, nu mai genereaza surprize majore si confirma trendurile intuite in anii trecuti: mai multa cumpatare, mai multa grija pentru sine, mai mult pragmatism.
No related posts.