Cele sase branduri inovative ale anului 2014

“Produsul Anului” este cel mai amplu studiu realizat in randul consumatorilor romani, in urma caruia este premiata inovatia in categoria bunurilor de larg consum.
Studiul s-a desfasurat in luna aprilie 2014, pe un panel de 4.000 de consumatori romani, constituit din persoane cu varsta de peste 18 ani, intr-un esantion reprezentativ la nivel national. “Produsul Anului” este desemnat cel care acumuleaza cel mai mare punctaj la toate cele trei criterii: atractivitate, inovatie si satisfactie. In studiu se pot inscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovatie in ultimele 18 luni pana la data startului competitiei.
Analiza datelor a fost realizata de compania de research specializata EXACT Cercetare si Consultanta, membra ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research), pe un esantion de 4.000 de respondenti, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de Internet. Eroarea maxima este plus/minus 1,5%.
No related posts.