Sase produse inovative, premiate  in cadrul celei de-a cincea editii a Galei ‘Produsul anului’, organizata de Media Concept Store,  vor purta timp de 12 luni, incepand din mai, eticheta rosie ‘Produsul Anului’ – Ariel 3in1 PODS de la Procter & Gamble, Activia Mic Dejun de la Danone, Salam de Sibiu de la Reinert, Tedi Go! de la Tymbark, Supramax articulatii de la Zdrovit Romania si MemoPlus 2 Go, de la Walmark Romania.

“Produsul Anului” este cel mai amplu studiu realizat in randul consumatorilor romani, in urma caruia este premiata inovatia in categoria bunurilor de larg consum.

Studiul s-a desfasurat in luna aprilie 2014, pe un panel de 4.000 de consumatori romani, constituit din persoane cu varsta de peste 18 ani, intr-un esantion reprezentativ la nivel national. “Produsul Anului” este desemnat cel care acumuleaza cel mai mare punctaj la toate cele trei criterii: atractivitate, inovatie si satisfactie. In studiu se pot inscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovatie in ultimele 18 luni pana la data startului competitiei.

Analiza datelor a fost realizata de compania de research specializata EXACT Cercetare si Consultanta, membra ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research), pe un esantion de 4.000 de respondenti, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de Internet. Eroarea maxima este plus/minus 1,5%.