Compania Albalact ramane lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, dar este lider cu Zuzu si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), potrivit datelor furnizate de companie. Albalact este de asemenea lider de piata pe segmentul untului de masa, cu brandul omonim De Albalact si pe segmentul smantana, cu tot brand-ul De Albalact. Cu brand-ul Raraul, compania a urcat pe locul 2 pe segmentul branza proaspata de vaci.

Producatorul insa se concentreaza si pe lansarea de noi produse prin care sa cucereasca noi segmente de piata.

Astfel, Zuzu Bifidus Snack este cel mai important proiect recent al companiei si completeaza portofoliul de iaurt al brand-ului Zuzu. Produsul este o combinatie de iaurt probiotic cu mixuri de cereale, fructe si seminte si vine in intampinarea consumatorilor care-si doresc o alimentatie sanatoasa. Producatorul sustine ca produsul are combinatii de cereale si fructe unice pe piata, cum este mixul de goji cu stafide si merisoare sau mixul de fulgi de ovaz cu seminte (in, dovleac si floarea-soarelui).

Tot in categoria iaurt, Albalact a dezvoltat si brand-ul Poiana Florilor (un brand mai tanar in portofoliul) cu o gama de iaurturi cu aroma de fruct intr-o varianta de gramaj mai mica, de 100 de grame.