Anul acesta producatorul de lactate Albalact va investi intr-o gama larga de produse din branza de vaci, iaurturi la pahar, precum si iaurturi cu fructe la pahar. De asemenea  se va acorda o atentie deosebita deferitelor categorii de smantana potrivit unui raport al companiei.

Obiectivul principal al producatorului  pentru acest an este ca cifra de afaceri sa depaseasca pragul de 100 milioane de euro, si o crestere a profitului net cu 30%, la 2,5 milioane de euro.

Potrivit datelor companiei, 62% din cifra de afaceri a Albalact este realizata prin retailerii Kaufland, Carrefour, Metro Cash&Carry, Mega Image, Lidl, Real, Selgros Cash & Carry, Auchan, Profi si Rewe. De asemenea, Albalact produce marci private pentru Penny Market (unt Boni), Carrefour (lapte semidegresat), Kaufland (lapte integral, semidegresat si UHT) si Lidl (branza de vaci Fagaras, iaurt de baut, lapte semidegresat, UHT, sana si smantana).