Cele doua magazine de moda premium Trends  by Adina Buzatu incheie anul cu o cifra de afaceri de 1,3 milioane de euro, in crestere cu 10% comparativ cu anul trecut. Vanzarile au fost generate cu precadere de  tinutele business-office si ceremonie.
Majoritatea clientilor vin in magazinul de pe Calea Victoriei, de unde achizitioneaza tinute, in timp ce in magazinul din Baneasa Shopping City, clientii cumpara in general 3-4 obiecte vestimentare, fiind mai mica proportia celor care cumpara tinute.

In medie, un client fidel cheltuie intre 3.000 – 4.000 lei intr-o sesiune de cumparaturi.

“Avem 49 de branduri in portofoliul Trends. Propunem consumatorului roman produse de foarte buna calitate si versatile. Acesta este si pricipalul motiv pentru care ne-am dublat cifra de afaceri in 2011. Obiectivul meu a fost sa fidelizez clientii prin calitatea produselor si nu printr-o politica de preturi care implica discounturi”, explica Adina Buzatu, antreprenorul din spatele magazinelor.