Lanturile de supermarketuri si hipermarketuri au inceput sa caute segmentele de nisa inca neexploatate. Din acest considerent, lantul Profi se va extinde anul viitor si in mediul rural, sub brandul Loco, un magazin de dimensiuni mici ce doreste sa suplineasca golul existent in piata. 

Deja lantul de supermarket s-a extins si pe segmentul magazinelor de proximitate de mici dimensiuni, inaugurand in Timisoara prima unitate City, un magazin cu o suprafata medie de 180 de metri patrati ce se va axa ca oferta pe produsele fresh.

Noul format intra in competitie directa cu grupul Delhaize care a ajuns la peste 50 de magazine Shop&Go si cu franciza nemtilor de la Metro Group, La Doi Pasi, care a atins pragul de 500 de unitati in toata tara.

In total, retailerul are in plan pentru anul viitor inaugurarea a cel putin 45 de unitati Profi, Loco si City, cele mai multe urmand a fi sub brandul Profi.  La sfarsitul anului 2012 reteaua Profi va inchide anul cu 149 de magazine.

David Blackwell. / Foter / CC BY-ND