Producatorul de bere Ursus Breweries a lansat un nou produs pentru vara Ursus Cooler, un nou produs pe piata mixurilor de bere din Romania. Produsul este disponibil in doua variante: cu alcool – bere in proportie de 40% si limonada in proportie de 60%, dar si fara alcool.

Lansarea vine dupa ce saptamana trecuta Bergenbier a inaugurat un nou sortiment de bere, de data aceasta cu gust de grapefruit.

Ursus Cooler se afla pe piata de la inceputul lunii aprilie, in ambele variante, la sticle si doze de 0.5 litri, in retail si HoReCa.

“Cererea consumatorilor pentru produse cat mai variate, care sa raspunda stilului lor de viata dinamic, a determinat extinderea gamei.  Ursus Cooler fara alcool este prima lansare de acest fel in aceasta categorie. Ne asteptam ca segmentul mixurilor de bere sa continue pe un trend ascendent, iar noul produs  in ambele variante – cu si fara alcool – sa aiba o contributie importanta in evolutia pietei“, a declarat Mihai Barsan ,vice presedintele marketing la Ursus Breweries.