Timisoreana a lansat campania “Provocarea Brunei: convinge-l pe Adi Despot sa incerce o Timisoreana Bruna!” ce face parte din strategia nationala de lansare a noului sortiment de bere, Timisoreana Bruna.

Partea cea mai importanta a acestui proiect este reprezentata de un concurs pentru consumatori care se desfasoara pe site-ul Timisoreana, unde trebuie sa demonstreze ca pot avea cele mai bune argumente pentru a-l convinge pe Adi Despot sa incerce noul sortiment.

Mecanismul de functionare este simplu: userul trebuie sa intre pe site-ul www.beretimisoreana.ro/bruna/ , sa urmareasca spotul si sa il convinga prin argumente pe Adi Despot sa incerce o Timisoreana Bruna.

In fiecare saptamana sunt alese cele mai bune si convingatoare argumente si sunt premiate astfel: trei castigatori pe zi primesc cate un bax de bere Timisoreana Bruna, un castigator pe saptamana primeste un iPad mini si un castigator pe saptamana primeste o camera foto Olympus. La sfarsitul campaniei cele mai puternice doua argumente care au reusit sa-l convinga pe Adi Despot sa incerce Timisoreana Bruna vor fi premiate cu Smart TV de la Samsung.

Campania va dura pana pe 15 septembrie.