Albalact a lansat sub marca Raraul un produs nou ce intra in categoria produselor gata preparate; mamaliguta cu branza de vaci si smantana.

“De la lansarea pe piata a branzei Fagaras si Moldovita in urma cu mai bine de un an, Raraul a avut o evolutie constant-ascendenta, ajungand in topul primilor trei producatori de branza proaspata de vaci”, a declarat Elena Solianic, Brand Manager al Raraul.

Lansarea de noi produse este unul dintre punctele cheie ale strategiei Albalact pentru anul acesta. “In anul 2013 se va investi intr-o gama larga de produse din branza de vaci, iaurturi la pahar precum si iaurturi cu fructe la pahar prezentate in premiera pe piata ca si mod de ambalare. Se va acorda o atentie deosebita diferitelor categorii de smantana”, se arata in raportul remis de companie Bursei de Valori Bucuresti.

Produsul se afla in magazine, si este ambalat in pachete cu 200 g mamaliguta si 200 g de branza cu smantana.