METRO își extinde portofoliul de produse din carne roșie, atât cu produse producție proprie, cât și cu articole de vită provenite de la producători de top din lumea întreagă. Noutatea sezonului o reprezintă gama de marinate din porc și oaie, dezvoltată în cadrul Centrului de Producție Proprie din Ștefănești, care se alătură produselor deja disponibile la raft.

„Am investit timp și un buget consistent în centrul de carne producție proprie de la Ștefănești, unde dezvoltăm permanent sortimente noi“, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

În noiembrie 2021, METRO România a inaugurat noua extindere a centrului logistic One Roof de la Ștefăneștii de Jos, atingând o suprafață de peste 65.000 de metri pătrați.

Noul spațiu, dezvoltat în parteneriat cu Warehouses De Pauw (WDP), are o zonă de birouri de peste 300 de metri pătrați, 20 de rampe de alimentare și descărcare, 1 drive-in. Proiectul este predat în baza unui contract de închiriere încheiat pe 10 ani, cu posibilitate de extindere pe alți 10 ani.

Metro Cash&Carry România a obţinut anul trecut afaceri de 7,28 mld. lei, cu circa 20% mai mari ca în 2020. Profitul net a scăzut cu 15,7%, la 65,28 mil. lei. Firma a avut anul trecut un număr mediu de 3619 salariaţi, cu aproape 100 mai mult decât în anul 2020.

Compaia este activă pe segmentul cash&carry iar principalii clienţi sunt  micii comercianţi şi cei din HoReCa.