Heineken® Silver s-a lansat la București printr-un eveniment la Uzina Electrică Filaret. Asta după ce, în urmă cu o lună, ca o ironie a brandului Heineken la adresa mărcilor ce promovează produse în spațiul virtual, deși ele sunt, de fapt, mai potrivite pentru a fi savurate în viața reală, marca a fost lansată inițial în metaverse.

Heineken Romania SA a avut în anul 2020 o cifră de afaceri netă de 1,26 miliarde lei, în ușoară creștere față de anul 2019. Profitul net din 2020 a fost de circa 138 milioane lei, în creștere cu 17% comparativ cu anul 2019.

„Prin evenimentul de lansare Heineken Silver IN REAL LIFE ne-am dorit să reamintim tuturor că experiențele autentice se trăiesc alături de prieteni, în viața reală”, a declarat Sharon Anette, Marketing Director Heineken® România.

Despre Heineken:

Heineken este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®️, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, Grupul este prezent în peste 70 de țări.

În România, Heineken are un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Compania are peste 1.100 de angajați în România.