Dupa 14 ani de activitate Bucuresti Mall, primul mall din Bucuresti inaugurat in 1999, incearca sa tina ritmul dezvoltarilor concurente care au preluat trafic si vanzari. Pentru acest scop Razvan Gaita, noul  director general al Anchor Grup planuieste ca in doi ani centrul comercial sa aiba o alta fata – finisaje noi, fatade si o atmosfera mai moderna, printr-o investitie de aproximativ 12,5 milioane de euro. La acest moment Bucuresti Mall are un grad de ocupare de 80% si un trafic de 15.000-20.000 de clienti in zilele bune.

“Am analizat mai in detaliu proiectul de extindere prezentat de echipa de conducere anterioara si am decis sa folosim la maximum spatiul existent”, a declarat pentru Retailers, Razvan Gaita.

Acum un an, Ali Ergun Ergen, fost CEO al companiei Anchor Grup, a prezentat un proiect de extindere de 25% a ambelor proiecte comerciale Anchor – Plaza Mall si Bucuresti Mall – si o reinventare a proiectelor printr-o investitie de 50 de milioane de euro . Transformarea acestora presupunea o noua arhitectura, un nou design interior si noi spatii de divertisment, conceptul final fiind denumit de cei de la Anchor lifestyle center. In cazul Bucuresti Mall se punea accentul pe spatiile verzi, iar in cazul Plaza Romania pe realizarea unui parc de distractii indoor. Acum proiectul de”regenerare” a ambelor mall-uri este evaluat la jumatate din valoarea initiala.

“Suntem singurii care avem doua mall-uri in Bucuresti si macar la capitolul acesta ne consideram lideri.  Avem o tinta ambitioasa de 100% grad de ocupare la redeschidere”, a subliniat Razvan Ghita. Targetul este unul ridicat mai ales pentru Plaza Mall, ce sufera acut din cauza concurentei produse de Afi Palace Cotroceni, suferinta ce se traduce printr-o rata de ocupare de 60%. Una din solutiile mentionate pentru a imbunatatii situatia mall-ului din coasta Afi  este transformarea extensiei din partea de est a mall-ului intr-o zona de birouri ce ar crea vanzari si trafic permanent.