Anchor Grup cauta solutii pentru “regenerarea” traficului celui mai batran mall din Capitala: Bucuresti Mall

“Am analizat mai in detaliu proiectul de extindere prezentat de echipa de conducere anterioara si am decis sa folosim la maximum spatiul existent”, a declarat pentru Retailers, Razvan Gaita.
Acum un an, Ali Ergun Ergen, fost CEO al companiei Anchor Grup, a prezentat un proiect de extindere de 25% a ambelor proiecte comerciale Anchor – Plaza Mall si Bucuresti Mall – si o reinventare a proiectelor printr-o investitie de 50 de milioane de euro . Transformarea acestora presupunea o noua arhitectura, un nou design interior si noi spatii de divertisment, conceptul final fiind denumit de cei de la Anchor lifestyle center. In cazul Bucuresti Mall se punea accentul pe spatiile verzi, iar in cazul Plaza Romania pe realizarea unui parc de distractii indoor. Acum proiectul de”regenerare” a ambelor mall-uri este evaluat la jumatate din valoarea initiala.
“Suntem singurii care avem doua mall-uri in Bucuresti si macar la capitolul acesta ne consideram lideri. Avem o tinta ambitioasa de 100% grad de ocupare la redeschidere”, a subliniat Razvan Ghita. Targetul este unul ridicat mai ales pentru Plaza Mall, ce sufera acut din cauza concurentei produse de Afi Palace Cotroceni, suferinta ce se traduce printr-o rata de ocupare de 60%. Una din solutiile mentionate pentru a imbunatatii situatia mall-ului din coasta Afi este transformarea extensiei din partea de est a mall-ului intr-o zona de birouri ce ar crea vanzari si trafic permanent.
No related posts.