Promenada, centrul comercial din nordul Capitalei de 35.000 mp de langa statia de metrou Aurel Vlaicu ce se va inaugura astazi, 17 octombrie, are 140 de chiriasi gata sa rezolve orice problema a corporatistilor ce lucreaza in numeroasele cladiri de birouri din vecinatate in multinationale.

Mixul de chiriasi a pus astfel accentul pe brandurile existente, facilitatile oferite si food-court, in timp ce zona de relaxare este creata strict de  terasa care va functiona la ultimul etaj, cu o suprafata totala de 7.000 de metri patrati ce detine cafenelele, o zona de film, teatru sau concerte in aer liber,  o zona mica de joaca pentru copii si spatii verzi amenajate.  In perioada de iarna, terasa va functiona ca patinoar in aer liber, iar in preajma Sarbatorilor de Iarna vor fi organizate targuri de Craciun.

Ancora centrului comercial nu e supermarketul Billa, dupa modelul obisnuit, acesta avand o suprafata de doar 1.500 mp, ci e compusa din mai multe branduri – Peek & Cloppenburg ce a inchiriat aproximativ 4.800 mp pe trei etaje si cele sapte branduri ale grupului Inditex –  Zara & Zara Home, Bersh­ka, Pull & Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho ce se intind in total pe alti 4.700 mp (aprox.). Peek & Cloppenburg este la al doilea magazin din Romania, primul fiind in coasta Promenada Mall, respectiv in Baneasa Shopping City.

La acestea se mai adauga brandul H&M cu 2.280 mp (aprox.), brand ce a adus pentru prima data in Romania si colectia H&M Home. In cadrul colectiei, clientii vor regasi  textile cu imprimeuri moderne (cuverturi, prosoape, fete de perna, lenjerii de pat) si produse decorative din sticla sau inox (suporturi de lumanari, vaze de sticla, sau tavite).

Impartirea brandurilor

Primele doua etaje subterane ( -3 si -2) suntdestinate parcarii – 1.3000 locuri, restul de patru niveluri (din demisol si pana in etajul 2) gazduind zona comerciala a Promenadei.

La demisol sunt concentrate atat zona de servicii oferite de centrul comercial – Christian Tour, Credit Europe Bank, Eco Clean (curatatorie ecologica), Raiffeisen Bank, Salon Yvonne (centru de infrumusetare), Vodafone precum si retaileri pentru diferite nevoi – papetarie, carti si ziare – Autograf , Carturesti, Inmedio produse pentru copii Noriel si primul magazin din Romania mono-brand Lego, Pink & Blue (galerie multibrand pentru copii), Baby’s Boutique, SuperKidz, cosmetice si optica medicala   DM Drogerie Markt si Optiblu, electrocasnice si electronice Germanos, Flanco, Simona’s Cookshop, precum si branduri de fashion Peek & Cloppenburg (primul nivel), Deichmann, Penti, Seven Sins. De asemenea la demisol se gaseste supermarketul Billa, Oliviers&Co ( specializat pe uleiuri de masline), Wine Boutique,   JPB Cigars.Tot pe acest nivel se gasesc doua magazine de amenazari interioare – Deco In si Nobilis.

Retailerul international Tchibo inaugureaza aici si primul magazin de peste 400 metri patrati unde se comercializeaza atat cafea, produse complementare consumului de cafea, cat si articole de imbracaminte, vesela, electrocasnice si decoratiuni create special si exclusiv pentru Tchibo .

Parterul centrului comercial va gazdui retaileri de fashion – Bershka, C&A (primul nivel), Cacharel, Calzedonia, Cielo Venezia, Ecco, H&M (primul nivel), Il Passo, Intimissimi Stradivarius,  Massimo Dutti Musette, Musette Man, Oysho, Peek & Cloppenburg (al doilea nivel), Promod, Zara, branduri de accesorii Bijou Brigitte, Cellini, Pandora, Roberto Bravo, Sabon, Swarovski precum si branduri de cosmetice Beautik,  Body Shop, Douglas, Yves Rocher, MAC, Sephora si bmagazine de amenajari interioare Chic Ville si Zara Home. Etajul mai detine si un restaurant Starbucks si Paul.

La primul etaj se regasesc o serie de magazine-boutique ce vor oferi clientilor o gama variata de produse: Contesinna (moda high-end pentru copii), Bottega delle Scarpe (incaltaminte italiana), Hullber (fashion high-end pentru barbati), Pretty Balerinas (incaltaminte si accesorii pentru femei) si restul brandurilo de fashion Adidas, All Shoes, C&A (al doilea nivel), Depot 96, D’S Damat, Enzo Bertini, Fifth Avenue, H&M (al doilea nivel), Humanic, Intersport, Killtec, Marchezzi (incaltaminte), Peek & Cloppenburg (al treilea nivel), Petit’s, Prelude (lenjerie), Primigi,  Stefanel, Tommy Hilfiger, The North Face, U.S Polo.De asemenea aici exista magazinul Apple si de genti de voiaj Samsonite.

Ultimul nivel a fost separat in doua zone. Cea acoperita va gazdui o sala de fitness cu deschidere – Worlds Class si zona de food-court a centrului comercial cu unitati cu servire rapida – Chopstix, Cuptorul cu lemne, Deliciul Cartofilor, KFC, Lasafi, McDonald’s, Scandia Sibiu, Imbiss Grill; si restaurante  – Fish Company, Gurmanderie, La Fattoria, Oliva; precum si cafenele – Costadoro Caffe, Filicori, Terra Cafe sau Venchi.

Minusuri

Baneasa Shopping City are in vecinatate alte trei mari aspiratoare de vizitatori – IKEA, Mobexpert si Bricostore. Iar, daca se ia in considerare ca numai IKEA a absorbit 3,5 milioane de vizitatori in anul de catalog 2013 ce au cheltuit 440 milioane de lei, decaderea Baneasa Shopping City este putin probabila.