De unde interesul Tchibo pentru piata de retail din Romania?

Retailerul Tchibo a sesizat oportunitatile si a deschis luna trecuta primul magazin din Romania ce comercializeaza atat cafea, cat si produse complementare cafelei si produse non-food, un proiect ce a reprezentat o investitie de 550.000 de euro in mobilier si echipament, si alta de 300.000 de euro in stoc.
Am ales pozitionarea magazinului in Promenada Mall datorita traficului asteptat si speram ca acesta sa fie un impuls pentru astfel de investitii. Daca magazinul se va dezvolta bine si reactia consumatorilor e corespunzatoare, ne gandim sa investim si in alte magazine in centre comerciale, dar si in spatiile comerciale de tip “high-street”. Exista potential in zona Unirii-Romana. Oricum, deschiderea primului magazin e cea mai dificila”, a declarat Urs Schaub, director de dezvoltare internatonala la Tchibo pentru Retailers.ro.
“Suntem in discutii cu multe centre comerciale si evaluam oportunitati pentru viitoare magazine Tchibo”, a adaugat Laurentiu Boboc, director general al Tchibo Romania, vorbind de spatii atat in Capitala, cat si in provincie.
Reprezentantul se asteapta ca 60% din totalul vanzarilor magazinului sa vina din partea non-food, si doar 40% din zona vanzarii de cafea si bar.
Zona non-food, include colectii pentru barbati, femei si copii (articole de imbracaminte, pantofi, ceasuri), dar si accesorii pentru bucatarii, mobila si electrocasnice, echipamente pentru gratar, pana la accesorii pentru masina. Produsele din toate aceste categorii se vor schimba ciclic, o data pe luna. Gama produselor de retail este creata special si exclusiv pentru Tchibo.
No related posts.