Retailerul online evoMag a investit 100.000 de euro in amenajarea unui nou sediu si showroom pe bulevardul Mihai Bravu, unde clientii pot testa produsele, in conditiile in care in prezent aproximativ 11% din totalul vanzarilor sunt realizate direct in showroom.
“Noul showroom are o suprafata de 200 metri patrati, de trei ori mai mare decat a celui anterior, la care se adauga un spatiu de depozitare de 1.000 de metri patrati, de cinci ori mai mare, care permite dublarea stocului de marfa atunci cand ne asteptam la un puseu al vanzarilor in anumite perioade ale anului. Facem eforturi foarte mari sa avem si prezenta offline, datorita produselor care nu sunt foarte ieftine. Clientii vor sa vada unde se pot duce efectiv in cazul in care ar avea probleme cu astfel de echipamente”, a declarat Mihai Patrascu, directorul general al evoMag.
Potrivit datelor evomag.ro, 35% din vanzari provin din produse portabile si tablete, urmate de componentele PC – 19% si terminale mobile (smartphone) – 9%. Valoarea cosului mediu pe evomag.ro este de 1.000 de lei cu TVA.
Pentru anul 2014, Patrascu a spus ca afacerile vor creste cu 30% si va continua extinderea portofoliului de produse comercializate. De asemenea, compania va deschide un nou showroom in afara Capitalei si va extinde flota de autovehicule.
Societatea Evolution Prest Systems, care detine magazinul online evomag.ro, estimeaza afaceri de 15 milioane de euro in acest an, in crestere cu 30% fata de 2012, pe fondul majorarii cu 35% a numarului de clienti si extinderii portofoliului de produse comercializate.