In anul fiscal 2012, incheiat pe 30 noiembrie, unul dintre cei mai importanti retaileri de imbracaminte din Romania – Hennes & Mauritz (H&M) si-a dublat vanzarile la 74 milioane de euro, dupa inaugurarea a opt magazine in aceasta perioada ajungand la un total de 19 unitati.
In trimestrul al patrulea fiscal, respectiv perioada septembrie-noiembrie, vanzarile H&M in Romania au urcat cu 41% fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului anterior la 22,7 milioane de euro.
Vanzarile H&M la nivel mondial au urcat cu 10% in anul fiscal 2012 la 14 miliarde de euro, in timp ce profitul net al companiei a avansat la 1,9 miliarde de euro.
H&M detine peste 2.600 de magazine pe 47 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza. Anul acesta H&M va deschide aproximativ 325 noi magazine, fata de 304 in 2012. Pentru acest an compania vrea sa-si deschida magazine si in Chile, Estonia, Lituania si Serbia.