Centrul comercial Palas din Iasi a produs venituri de 9,5 milioane de euro in primele noua luni ale acestui an din inchirierea spatiilor comerciale, avand un grad de ocupare de 97%. Doar trei chiriasi au fost schimbati in cele 18 luni de functionare. Centrul comercial are in medie 33.000 de vizitatori zilnic.
Rezultatele au fost obtinute fara un cinematograf, investitie planificata pentru urmatoarele noua luni.
Totusi mallurile din Timisoara si Cluj, operate sub brandul Iulius, raman cele mai performante din portofoliu, depasind ca trafic si incasari rezultatele obtinute de Palas Iasi.
Cifra de afaceri totala inregistrata in intervalul ianuarie – septembrie 2013 de cele patru Iulius Mall (Timisoara, Iasi, Cluj-Napoca si Suceva) a fost de 34,5 milioane de euro, tendinta fiind de crestere fata de perioada similara a anului trecut, cand rezultatul a fost de 33,99 milioane de euro, scrie Mediafax.
“Pentru anul 2013, estimam o cifra de afaceri totala pe grup (patru Iulius Mall si Palas Iasi) de aproximativ 62 milioane de euro. In reteaua Iulius Mall, in medie, gradul de ocupare este de aproximativ 95%. Palas Mall are, in prezent, un grad de ocupare de 97%. De la inceputul anului, in reteaua de mall-uri Iulius s-au deschis magazine precum Tommy Hilfiger, Calzedonia, Carpisa, Springfield, CCC, BSB, Nissa, MET, Timeout, MAC, Deichmann, Seroussi, Benvenuti, IPB, Yves Rocher, Madame Lucie, Eponge, Evolio, Chic Ville, Sabrini si Nomasvello”, au declarat reprezentantii Iulius Group.