Transformarea Unirea Shopping City – legatura direct cu metroul, mai mult divertisment, extindere pentru Inditex si H&M

Unirea Shopping Center are pentru 2014 planuri mari – de la crearea de legaturi de acces intre zona comerciala si metrou, la extinderea zonelor de distractie – cinematograf, bowling, biliard, patinoar, atat pe zonele existente, cat si pe spatiile adiacente sau nou create. Astfel, potrivit raportului administatorilor pentru anul financiar 2013 conducerea centrului comercial are in vedere si achizitionarea de terenuri suplimentare. Deciziile vin in urma scaderii de 51% a profitului.

 

La parterul centrului comercial, se vor elibera 1.200 mp prin relocarea magazinelor existente in prezent din aceasta zona in galeria de acces de la metrou. Acest spatiu va fi reamenajat in vederea inchirierii catre branduri precum MAC, Wolford sau Tchibo. Mai mult, se poarta discutii pentru aducerea unor noi marci din grupul Inditex.

De asemenea, urmeaza inceperea amenajarii spatiilor de la etajul 2 in vederea extinderii magazinului H&M cu divizia de produse pentru casa.

Unirea Shopping Center a incheiat anul trecut cu afaceri de 17 milioane de euro, cu 8% mai mici fata de 2012, si un profit net in scadere cu 51%, la 637.048 de euro.

“Scaderea consumului a dus la inchiderea activitatii mai multor societati mici, care isi desfasurau activitatea comerciala in cadrul USC Bucuresti … si implicit la eliberarea unor spatii extinse in cursul anului 2013, veniturile anului au fost afectate, ducand la scaderea cifrei de afaceri”, se explica in raport. Anul trecut, Unirea Shopping Center Bucuresti era inchiriat in proportie de 87%.



Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

Retailers.ro © 2021 All Rights Reserved