Producatorul de bere Heineken Romania are de la inceputul lunii februarie un nou director de marketing – Narcis Horhoianu ce a lucrat in ultimii 18 ani pentru Procter & Gamble, in functii de manager senior in cadrul departamenului de marketing.

In ultima sa pozitie, Marketing Director – Brand Operations Leader, a fost responsabil de coordonarea activitatilor privind comunicarea catre consumator si experienta de brand, cu extindere in toate tarile din Balcani.

“Suntem incantati ca Narcis se alatura echipei noastre”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director al Heineken Romania. “Narcis vine cu o experienta valoroasa, de aproape 20 de ani in marketing, lucrand in industria bunurilor de larg consum, in diverse categorii. Astfel, el are abilitatea necesara pentru a aborda provocarile ridicate de competitia de pe piata berii”, a adaugat Onno Rombouts.

Narcis Horhoianu va face parte din echipa de management a Heineken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a acesteia. Din aceasta functie, va continua sa dezvolte portofoliul de marci al companiei prin inovatii si noi experiente de brand pentru clienti si consumatori.