Peste 3.500 mp au fost inchiriati in Shopping City Suceava in ultimele luni, ajungand dupa sase ani de la lansarea proiectului la un grad de ocupare de aproape 100%. Retailerii locali au in prezent o pondere de 39%, brandurile nationale 46%, iar retailerii internationali doar 15%.

“Centrele comerciale trebuie sa respecte o anumita linie de adaptare la pietele locale”, a aratat Graham Kilbane, COO ARGO fondul ce se ocupa de proiect.

Intre noile destinatii din centrul comercial se afla Next Level (retailer iesean de articole de imbracaminte cunoscut sucevenilor), Neo Fashion (magazin de imbracaminte de dama si pentru barbati, specializat in camasi si costume), Ghio`s (un alt magazin de imbracaminte de dama si barbati), Madeleine (bijuterii si accesorii), o croitorie, un magazin de optica medicala, un restaurant (care se va deschide in curand) si un magazin de electrocasnice Electro Top – un retailer de electrocasnice cu capital 100% romanesc, care are o vechime in piata de peste 8 ani si care a dezvoltat o retea regionala de magazine de profil.

Numarul de retaileri nationali a crescut, de asemenea, in ultimele luni in Shopping City Suceava, intre noile magazine din aceasta categorie aflandu-se SCUZA (produse alimentare traditionale), Eponge Fashion Paris (vestimentatie feminina si masculina), La Scarpa (incaltaminte si accesorii), Noriel (liderul pietei de retail de jucarii) etc.

Brandurile internationale si-au sporit, la randul lor, prezenta in Shopping City Suceava, intre acestea aflandu-se Decathlon (cel mai mare retailer european de articole sportive) si, in curand, Coccodrillo- unul dintre cele mai cunoscute branduri de imbracaminte pentru copii din Centrul si Estul Europei.

Cele mai multe dintre noile unitati deschise in Shopping City Suceava sunt unicele prezente ale retailerilor respectivi in oras.

“Shopping City Suceava a evoluat foarte bine in ultimul an in ceea ce priveste diversitatea mixului de retaileri si modul in care acesta raspunde cerintelor pietei locale, avand, in acelasi timp, in momentul de fata, din estimarile noastre, un portofoliu stabil de chiriasi. La implinirea a 6 ani de activitate, putem spune ca Shopping City Suceava este un proiect de succes”, a precizat Graham Kilbane.