Zonele de entertainment si magazinele sportive s-au extins in centrele comerciale ARGO

Astfel, zona de entertainment a inregistrat per ansamblu, in 2013, cea mai mare crestere procentuala ca suprafata (68%) fata de anul anterior.
Pe locul al doilea se afla aria dedicata retailului de articole sportive, care anul trecut s-a extins per ansamblul centrelor comerciale Argo analizate cu 50% comparativ cu 2012, in principal ca urmare a deschiderii noului magazin Decathlon din Shopping City Sibiu. In primavara anului 2014, dupa inaugurarea magazinului Decathlon din Shopping City Suceava, suprafata totala de profil se va majora cu inca 18%.
Pe locul al treilea ca si crestere procentuala a suprafetelor inchiriate se afla magazinele de lenjerie intima si ciorapi, care in 2013 au ocupat in centrele comerciale Argo cu 43% mai multi metri patrati decat in anul 2012. Cafenelele si restaurantele s-au extins, de asemenea, anul trecut, suprafata pe care acestea au inchiriat-o in centrele comerciale Argo crescand cu 31% comparativ cu anul anterior.
“Desigur ca au fost si segmente ale caror suprafete au stagnat ori s-au restrans anul trecut, ca urmare a retragerii de pe piata din Romania a unor retaileri internationali (de exemplu Sprider) sau din cauza reducerii suprafetelor inchiriate de catre unii dintre retailerii existenti”, a precizat Graham Kilbane, COO ARGO. Intre sectoarele care si-au restrans anul trecut suprafetele inchiriate in locatiile Argo s-au aflat parfumeriile, centrele de vanzare a presei si magazinele de suveniruri.
In Romania, Argo Real Estate Opportunities Fund detine patru parcuri de retail: Shopping City Sibiu, Shopping City Suceava, Era Shopping Park Oradea si, respectiv, Era Shopping Park Iasi , cumuland o suprafata totala inchiriabila de 271.000 mp.
No related posts.