Vanzarile grupului francez Carrefour in Romania, unde detine o retea de 165 de hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate, au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, inregistrand o crestere cu 2% fata de 2012, potrivit Mediafax.

In 2013, Carrefour a mizat pe extinderea retelei de magazine de proximitate Express, deschizand 38 de unitati noi. Compania a mai deschis anul trecut un hipermarket, 13 supermarketuri Market si un magazin online.
In prezent, lantul de magazine opereaza in Romania patru formate de  magazine- 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 61 magazine de proximitate Express si un magazin online.

In 2008, ultimul an de boom al economiei romanesti, Carrefour Romania inregistra o crestere cu 37% a vanzarilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro in 2007. Ulterior, compania a avut doi de scaderi, cu un minim de 930 milioane euro in 2010, dupa care vanzarile au revenit pe crestere usoara, pana la 955 milioane euro in 2011 si 986 milioane euro in 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer.

Carrefour a raportat un profit operational de 2,24 miliarde de euro pentru anul trecut, in urcare cu 9,8% la cursuri valutare constante, datorita revigorarii afacerilor din Franta.