Carrefour isi reajusteaza pozitia pe plan global. Care sunt tarile care suporta consecintele?

CT Corp detine deja 40% din reteaua Carrefour Indonezia, care are aproximativ 83 de magazine.
Luna trecuta, Carrefour si-a vandut operatiunile din Malayezia pentru 250 milioane de euro si cele din Columbia cu doua miliarde de euro, dupa ce in vara Carrefour a anuntat ca se retrage si din Grecia si Singapore.
Vanzarile grupului Carrefour, prezent in 32 de tari cu 9.500 de magazine au crescut in trimestrul trei din 2012 cu 2,1%, la 22,6 miliarde de euro, iar datoria neta a grupului a scazut cu un miliard de euro pana la 9,6 miliarde de euro.
Directorul general al grupului nou numit, Georges Plassat, a estimat ca are nevoie de trei ani pentru a redresa grupul, reducand gradul de indatorare si cheltuielile generale. In plus, a comentat posibilitatea ‘reajustarii’ operatiunilor din Polonia si o analiza strategică a activelor din Turcia si Indonezia. Iar analiza strategica din Indonezia a avut deja loc…