Lidl sufera o scadere a interesului consumatorilor francezi pentru produsele low-cost, in ciuda pozitiei de lider printre discounterii prezenti in Franta, cu o cota de piata de 4,6%. Pentru ca a pierdut 500.000 de clienti numai in ultima perioada, iar trendul pare ca se mentine, directorul Lidl Franta, Frierich Fuchs, a decis renuntarea la hard-discount.
Cu alte cuvinte, va comercializa produse clasice la fel ca ceilalti competitori, precum Carrefour, in ciuda trendului de pana acum a marcilor private, tendinta ce a inceput sa se observe si in cazul magazinelor din Romania. De exemplu, in Romania, Lidl a anuntat anul trecut ca 80% din produsele de pe rafturile magazinelor sunt marca proprie, la preturi mici. Masura de renuntare din Franta va fi implementata si finalizata pe o perioada de trei ani.
In plus, Lidl Franta va pune accentul si pe produsele de brutarie si vor fi implementate terminale de coacere a painii si raioane de brutarie. Alte segmente pe care Lidl vrea sa puna mai mult accentul sunt raioanele de fructe si legume.