Penny România își propune să investească 5,128 milioane de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice, de la 4 câte au în prezent. Anul acesta, Penny va deschide încă 40 de magazine noi în țară.

Marele retailer a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 7,17 miliarde de lei, reprezentând un avans de 33% raportat la 2021.

În 2022, numărul consumatorilor care au trecut pragul magazinelor Penny a crescut cu 15%. Compania a înregistrat un profit net de 152 milioane de lei în 2022, în creștere cu 24% comparativ cu anul anterior.

Daniel Gross, CEO Penny România (foto mai jos), a declarat:

„ 2022 a fost un an al reușitelor, dar și un an în care a fost din nou nevoie să ne adaptăm, să fim flexibili și să rămânem optimiști și cu dorința de a ne duce la capăt planurile curajoase. Am înregistrat o creștere mare a cifrei de afaceri datorită numărului de clienți.”

2022 în cifre

În 2022, Penny România a investit 631 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine. Compania a încheiat procesul de remodelare al magazinelor existente, a deschis 36 de magazine în noul format și a încheiat anul cu un total de 336 de magazine.

Despre Penny

Penny este parte a grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 339 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.