Crestere a vanzarilor de 35% pentru Zizin

“Rezultatele inregistrate in primul trimestru al acestui an nu fac decat sa certifice eforturile pe care le-am depus pana acum pentru dezvoltarea si consolidarea brandului pe piata din Romania”, a declarat Laura Lazar, director executiv al Apemin Zizin.
In 2013, compania a inceput un proces de reorganizare interna si rebranding, urmarind optimizarea vanzarilor, a distributiei, dezvoltarea departamentului logistic si suplimentarea capacitatilor de productie. “Ne-am propus ca in viitorul apropiat sa reusim sa acoperim toate canalele de distributie din Romania – traditionale si moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor”, a declarat Erhard Lorenz, directorul de marketing Apemin Zizin.
Cu o cifra de afaceri pentru brandul Zizin de peste 4,5 milioane de euro, compania a reusit sa-i mentina acestuia trendul ascendent, pe o piata aflata in usoara scadere.
Apa minerala naturala Zizin este disponibila pentru consumatori in noua variante de ambalaje, de la 0.5 litri pana la 19 litri.
No related posts.