Vanzarile prin credit de electrocasnice mari si electronice au crescut cu 25%, fata de aceeasi perioada a anului trecut (cifre valabile pana in luna august), avansul puternic fiind sustinut in special de cardurile de credit potrivit Flanco Retail. Piata de electrocasnice

Cele mai vandute categorii de produse prin credit sunt produsele telecom – vedeta fiind telefonul smart – dar si electrocasnicele mari.

Din datele companiei, rezulta ca, in ultima perioada, tendinta privind contractarea de credite noi este de scadere a valorii medii a creditului, dar de crestere a numarului de clienti care apeleaza la un credit.

“Dorinta cumparatorilor de mobilitate si de a avea la indemana cele mai noi tehnologii si aplicatii a dus la cresterea vanzarilor de smartphone-uri”, a declarat Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail. “Acest lucru se vede si in rezultatele Flanco, unde segmentul telecom se situeaza pe primul loc la vanzarile prin credit. In telecom, acestea ajung la aproximativ 30% din total, iar valoarea medie a unei tranzactii este de 1.000 de lei”, a mai spus Dragos Sirbu.