Cu ocazia sarbatorilor, BILLA Romania a lansat un nou concurs prin care like-urile din partea userilor la anumite postari de pe pagina oficiala de Facebook vor putea reduce pretul unui produs.
“In perioada 11-18 decembrie, toti fanii paginii de Facebook BILLA Romania vor avea posibilitatea de a vota zilnic produsele incluse in Catalogul Reducerilor, dand like la postarea dedicata de pe pagina de Facebook BILLA Romania.
Cu fiecare like primit din partea userilor reducerea produsului zilei creste. Astfel, like-urile acumulate in 24 de ore se transforma in reduceri de pana la 40%”, se arata in comunicatul lantului de supermarketuri.
Reducerile acordate in cadrul concursul sunt valabile in toate magazinele BILLA din Romania, in perioada 19 – 21 decembrie, in limita stocului disponibil.
BILLA Romania a mai realizat acest tip de campanie cu ocazia sarbatorilor de Paste si a zilei de 8 Martie, iar rezultatele au depasit asteptarile. Campaniile s-au dovedit un real succes in randul faniilor BILLA Romania, dar si in randul specialistilor in domeniu, drept dovada stand cele sase premii castigate de catre agentia Digital Star in cadrul unor festivaluri precum Internetics, IAB Mixx Awards sau Webstock.