Gusturile copiilor fidelizate cu ajutorul jocurilor online branduite

Studiul a cerut celor aproximativ 500 de copii, cu varste cuprinse intre 5 si 8 ani, sa se joace cu Froot Loops – un joc care ofera mai multe puncte pentru cereale, decat pentru un fruct, dezvoltat de brandul de cereale Froot Loops al Kellogg’s. Dupa, au fost intrebati care este micul dejun preferat si 65% au ales brandul Froot Loops. Insa, fara sa joace acest joc, doar 35% dintre copii au ales brandul Froot Loops.
Un studiu mexican similar a avut acelasi rezultat in cazul unui joc al brandului de biscuiti Oreo. Din nou, 65% dintre respondenti au ales Oreo dintr-o serie de alte produse similare dupa ce au jucat un joc branduit.
“Jocurile sunt chiar mai eficiente decat reclamele TV, deoarece acestea nu se termina dupa 20 de secunde. Jocurile online pot tine un copil ocupat mult mai mult timp”, a declarat Jaap Seidell, profesor la Universitatea Vrije din Amsterdam.
“Este mult mai ieftin pentru producatorii de junk food sa apeleze la jocurile sponsorizate si aplicatiile social media”, a adaugat Seidell.
Tim Smits, cercetator la KU Leuven e de acord:”Copii asociaza distractia cu brandul si atunci vor cere brandul”, a explicat in Het Nieuwsbald.
Aproximativ 59% dintre copiii cu varste intre 9-16 ani din UE au un cont de social media. La aceasta varsta ei nu pot diferentia realitatea de reclama, sustin cercetatorii. In plus, daca la TV exista delimitari clare intre continut si reclame, delimitarile sunt mult mai fragile pe internet si in cazul jocurilor online destinate copiilor.
No related posts.