Retailerul german de încălțăminte Deichmann a avut, anul trecut, în România, o cifră de afaceri de 328,5 milioane de lei (74 milioane de euro), în creștere cu 12% față de 2014.
Astfel, firma Deichmann Comercializare Încălţăminte şi-a consolidat poziţia de lider în comerțul cu încălțăminte din România, în condițiile în care, în 2015, a vândut, 2,87 milioane de perechi de pantofi față de 2,76 milioane de perechi în anul anterior.
De la intrarea pe piața românească, în 2007, retailerul de încălțăminte și-a extins în permanență rețeaua de magazine, ajungând în prezent la 74 de locații, după deschiderea a cinci magazine în cursul anului trecut. Numărul de angajați a crescut, de asemenea, de la 551 în 2014, la 612 în 2015.
Grupul german Deichmann este cel mai mare comerciant de încălţăminte din Europa. Prezent în 23 de țări europene și în Statele Unite ale Americii, grupul a avut, în 2015, o creştere a cifrei de afaceri de 5,3 miliarde de euro, în creștere cu peste 8% față de anul precedent. Deichmann a vândut, anul trecut, peste 172 milioane de perechi de pantofi atât online cât și în cele 3.710 magazine pe care le deține la nivel mondial.