Kaufland România a încheiat anul financiar 2019 cu o cifră de afaceri de circa 11,87 miliarde lei, în creştere cu 9% faţă de anul precedent şi cu un profit net de aproximativ 847,67 milioane de lei, în   creştere cu 7,5%.

Compania este unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul privat şi are 12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă și susține aproape 48.000 de locuri de muncă în economia românească prin activitatea, investițiile și salariile oferite.

 

Kaufland România are parteneriate și pe termen lung cu producători locali: 85% din produsele de la raft sunt provenite de la furnizori români, iar din fiecare leu cheltuit la casă, 66% merg direct către afaceri românești.

 

În 1 iunie, compania a deschis cel de-al 15-lea hipermarket din București, pe Bulevardul Theodor Pallady, Nr. 51, acesta fiind şi al 132 al rețelei la nivel național.

Pe de altă parte, acesta este al cincilea magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2020 (martie 2020 – februarie 2021), compania continuând planurile de expansiune.

„Vom continua să investim în România și să ne consolidăm poziția de lider. Viziunea noastră este de a avea 160 de magazine până în 2024. ”, declară Marco Hößl, Director General Kaufland România.

În fiecare an, compania crește venitul minim în companie, în prezent ajungând la 3.650 lei brut, la care se adaugă și tichetele de masă, sumă ce poate crește în funcție de specificul socio-economic al fiecărei regiuni din țară.

Salariul net minim Kaufland este cu 60% peste salariul net minim oferit la nivel național.

În plus, în rolul de angajator de top, Kaufland este și unul dintre cei mai importanți contribuabili fiscali din România, acoperind taxe de peste 615 milioane lei (în anul calendaristic).

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 132 de magazine în România.