Producatorul autohton de cosmetice Farmec si-a crescut cifra de afaceri cu 10% anul trecut, la 34 milioane de euro.

Farmec ShopLa cifra de afaceri in crestere a contribuit lansarea unor noi game de produse – Gerovital Happiness (gama de produse moderne pentru fata si corp dedicate mai ales tinerelor), Gerovital H3 Evolution Perfect Look (gama de produse specializate in estomparea imperfectiunilor tenului), Gerovital H3 Derma+ ( gama exclusiva de produse dermatocosmetice a companiei), Gerovital H3 Men si ArganPlus (gama de produse pentru par pe baza de ulei nobil de argan).

„Investitii totale in valoare de peste 10 milioane de lei in modernizarea laboratoarelor companiei si retehnologizarea unor linii de productie ne-au ajutat sa ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar si sa eficientizam substantial procesul de fabricatie ”, a spus Mircea Turdean, directorul general al Farmec  Cluj-Napoca.

De asemenea,  Farmec a inaugurat in anul 2014 doua magazine de brand in orasele Salonic si Katerini din Grecia.

Pentru anul 2015, Farmec isi propune mentinerea aceluiasi trend de crestere a vanzarilor ca in ultimii ani, imbogatirea portofoliului de produse cu noi game si extinderea unor linii de produse deja existente.