Transformarea manechinelor

Mai mult manechinele, sunt pozitionate ca factor de decizie si influenta pe locul trei dupa parerea familiei si a prietenilor.
Magazinele au inceput sa foloseasca versiuni mai realiste a manechinelor svelte, inalte si fara personalitate, incercand sa determine femeile si nu numai sa intre in magazine, ci si sa cumpere .Au adaugat nu numai cateva kilograme in plus sau peruci, dar au lucrat si la machiajul acestora, precum si la modul in care comunica cu cumparatorul prin pozitia mainilor.
La manechinele din vitrinele American Apparel din New York rasar sfarcurile si parul pubian din lenjeria intima, manechinele din vitrinele David`s Bridal au talii mai late, iar manechinele din vitrintele Wings Beachwear din Miami au tatuaje la fel ca o mare parte din clientele care le calca pragul.
“Numarul de clienti a crescut cu 30% de la debutul acestor manechine pe care le-am creat pentru a ajuta trecatorii sa explore produsele noastre de la distanra”,a spus un reprezentant al American Apparel.
Aceasta schimbare vine dupa doua decenii in care investitiile in manechine au fost reduse. Multe firme au optat pentru utilizarea busturilor manechinelor albe, fara cap, fara maini si picioare ce costa pana in 200 de lei sau a manechinelor simple fara cap ce costa aproximativ 700-800 de lei.
No related posts.