Pana pe data de 2 iulie, tinerii antreprenori care doresc sa-si dezvolte afacerea din domenii precum designul  vestimentar si de accesorii, design interior sau produse cosmetice se pot inscrie in proiectul Mooza Pop Up Store, o initiativa prin care Baneasa Shopping City  pune la dispozitia castigatorilor  un  magazin complet decorat timp de o luna. 
Vizati sunt, in special, manufacturierii talentati, care au o identitate mai mult in mediul online  decat in cel offline.

Antreprenorii trebuie  sa isi creeze un profil pe platforma online www.baneasashoppingcity.ro/mooza si sa inscrie un spot video de prezentare cat mai original pentru brandul lor. In intervalul 2 iulie – 1  august 2014, fanii si iubitorii de design vor avea posibilitatea sa voteze pentru brandul pe care il doresc in Baneasa Shopping City.

Astfel, cei care strang cele mai multe voturi pot avea, timp de o luna, propriul magazin in Baneasa Shopping City. Pe durata intregii perioade de votare, designerii vor beneficia de promovare in mediul  online, prin intermediul canalelor de comunicare ale Baneasa Shopping City: Facebook,   YouTube, Pinterest si Google+.
Prin experienta operarii    unui magazin aflat in spatiul de intalnire al oamenilor cu stil si personalitate, antreprenorii     vor capata o noua perspectiva in dezvoltarea viitoarelor etape ale propriului business.