Immochan Auchan si fondul german Deutsche Gesellschaft fur Immobilienfonds (DEGI) au investit circa doua milioane de euro pentru modernizarea centrul comercial Auchan Titan, reprezentand aducerea galeriilor comerciale Auchan Titan şi Iris Titan sub un singur nume si acoperis. In plus, se pregateste si inaugurarea unui cinema de 15.000 mp.
Investitia in rebranding a inceput la sfarsitul anului trecut si s-a derulat in paralel cu functionarea normala a activitatii comerciale. Spatiul de legatura dintre Iris Titan si Auchan Titan a fost spart, iar legatura dintre cele doua centre comerciale se transforma intr-o piateta.
Inaugurat in 2007, Centrul Comercial Auchan Titan includea initial un hipermarket Auchan si o galerie de 8.000 metri patrati. Ulterior, in 2008, a fost completat de o noua zona de retail, lansata la acea vreme sub numele Iris Titan, adaugand alti 6.000 metri patrati de magazine. In prezent, numarul magazinelor, restaurantelor si spatiilor de servicii se ridica la 130.
Modificarile aduse acestui nou centru nu se opresc aici. Operatorul de cinematografe CineGrand va deschide in urmatoarele saptamani un cinematograf aici de 15.000 metri patrati. “In perioada imediat urmatoare va fi deschis un cinematograf, contractul este semnat, iar operatorul va fi CineGrand. Galeria comerciala va avea dupa deschiderea cinematografului 15.000 de metri patrati si este ocupata integral”, a declarat Tatian Diaconu, managing director al Immochan Romania, companie parte a grupului Auchan, care se ocupa de administrarea Centrului Comercial Auchan Titan.
Immochan Romania a fost infiintata in ianuarie 2012 si administreaza noua galerii comerciale: trei in Bucuresti – Auchan Titan, Auchan Vitan si Auchan City Crangasi – si 6 in tara – galeria din Centrul Comercial Auchan Pitesti (Bradu), Craiova-Craiovita, Sibiu, Brasov-Eliana Mall, Bacau si Targu Mures-Sud, totalizand 35.000 de metri patrati de suprafata inchiriabila.
Potrivit datelor companiei de consultanta, proiectare si project management in real estate Immpuls mai mult de o treime din mall-urile din Romania au nevoie de investitii pentru innoire si imbunatatire, costurile totale fiind estimate la peste 200 de milioane de euro.
“Concomitent, proprietarii de mall-uri trebuie sa valorifice piata de cinema, care, desi in crestere cu 14% anul trecut, are inca o rata de penetrare scazuta de 0,45, in comparatie cu alte piete, unde raportul dintre bilelete vandute si populatia totala este de 0,9 (Polonia), 1,1 (Cehia), 1,8 (Austria) si 3 (Franta)”, a aratat Tudor Popp, managing partener Immpuls Real Estate Solutions.