AFI Europe Romania, ce a dezvoltat si opereaza cel mai mare centru comercial din Romania AFI Palace Cotroceni si AFI Palace Ploiesti, a introdus pe piata conceptul spatiului de divertisment pentru intreaga familie cu activitati precum bowling, biliard, jocuri electrice, dar si cu spectacole stand-up comedy, concerte cu public restrans si seri de club, concept pe care vrea sa-l extinda si la AFI Cotroceni.
„Zappa Club & Lounge” este un spatiu de peste 1.500 de mp si o capacitate de 500 de persoane ce ofera mai multe variante pentru petrecerea timpului liber: un restaurant, bar, bowling, biliard, snooker, darts, jocuri electronice, o zona dedicata pentru concerte live, un club, stand-up comedy si karaoke. De asemenea, „Zappa Club & Lounge” va acoperi si o zona VIP unde clientii au intimitate si servicii personalizate.
“Zappa este un concept nou si inovator in Ploiesti si cred ca va avea capacitatea de a atrage persoane si din orasele apropiate. Facand parte dintr-un concept complex de divertisment, alaturi de Cinema City, acest loc va readuce placerea pentru distractie si iesit in oras. De cand am deschis mall-ul, ne-am dat seama ca atat tinerii, cat si adultii din Ploiesti, nu au la dispozitie prea multe variante pentru a se distra in oras. De cele mai multe ori, acestia sunt nevoiti sa plece in Bucuresti. Acum noi le vom oferi motive pentru a ramane aici si a se bucura de aceeasi atmosfera pe care o cauta in Capitala”, a declarat Israel Vizel, Mall Manager, AFI Palace Shopping Malls Division, constient ca AFI Palace Bucuresti isi va pastra traficul atras si din provincie, in timp ce AFI Palace Ploiesti se va dezvolta ca o destinatie locala de petrecere a timpului liber. Investitia in acest proiect s-a ridicat la peste 1 milion de euro si a fost finalizata in mai putin de doua luni.
Dupa jumatate de an de la lansare AFI Palace Ploiesti are un grad de ocupare de 99%, cu un trafic stabil de 15.000 vizitatori pe zi.
“In jumatate de an de la lansare investitia din Ploiesti ne-a depasit asteptarile. In cei 20 de ani de activitate in domeniu nu am vazut o lansare cu un succes atat de important cum a fost cel al lansarii AFI Ploiesti. Suntem pe drumul cel bun. Mai avem un singur spatiu pe care il vom inchiria unui brand care aduce plus valoare. Avem cerere dar nu am gasit chiriasul potrivit. Din fericire avem timp sa alegem. Vad o atitudine similara cu cea pe care am intalnit-o in primul an al proiectului AFI Palace Cotroceni. Nimeni nu ne-a dat nicio sansa si putini au inteles ca un succes nu este garantat. Este multa munca in spate pana ajungi la mixul perfect de clienti, la optiunile de divertisment compatibile cu vizitatorii din zona”, a declarat Israel Vizel pentru Retailers.ro.
Vizel a declarat de asemenea ca intentioneaza sa implementeze un concept similar de divertisment si in Cotroceni, precum si in restul proiectelor dezvoltate acum dar ca mai intai trebuie sa vada reactia vizitatorilor din Ploiesti.
“Cred ca putem repeta o parte din conceptele utilizate si la alte proiecte daca se dovedesc profitabile. Vom vedea. Nu ne grabim”, a adaugat Vizel.
La acest moment centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucuresti, activul cel mai mare si mai important AFI Europe, cu un grad de ocupare de 98% continua sa isi imbunatateasca performanta, venitul operational net al centrului comercial inregistrand in primul trimestru din 2014 cu 6,7% la 7,3 milioane de euro. AFI Palace Cotroceni a inregistrat si o crestere a traficului pana la o medie de 55.000 vizitatori pe zi in T1 2014. Gradul de ocupare a crescut la peste 98%.
Intrebat daca AFI Palace Cotroceni urmareste atent si alte branduri, Israel Vizel a declarat: “AFI Palace Cotroceni nu doarme. De cinci ani centrul comercial vine mereu cu branduri si activitati care il fac unic. Exista mult interes din partea retailerilor pentru a deveni chiriasii nostri. Din fericire majoritatea brandurilor prezente sunt un succes si nimeni nu vrea sa iasa. Am avea nevoie de 15-20.000 mp ca sa intalnim cererea. La acest moment lucram la o extindere de 7.000 mp. Dorim sa gasim o solutie naturala, perfecta pentru a integra-o in acest centru comercial. Am vazut cazuri de extinderi in alte centre comerciale care imparteau mall-ul in doua. Noi vrem sa fie un tot unitar. Oricum, am facutdeja o extindere pe care clientii nici nu au simtit-o. Ceea ce e foarte bine, pentru ca s-a integrat in intregul concept”, a declarat pentru Retailers.ro Israel Vizel.
AFI Europe se concentreaza momentan pe dezvoltarea si de proiecte de retail aditionale – un mall situat in Bucurestii Noi, “AFI Palace Bucurestii Noi”, si un parc de retail in Arad, “AFI Palace Arad”.