Termenul de magazin pop up a fost asimiliat de segmentul de fashion. Dar conceptul este atat de versatil si are atat de mult potential de exploatat. Putini au fost cei care au adoptat un pop-up concept pentru un mic magazin alimentar, de vinuri, sau alte obiecte. Dar cei care au facut-o, nu au regretat decizia.

Cu roti, fara roti, minimalist, plin de culoare, lumina, verdeata, complex, creat cu un designer si arhitect sau creatie proprie, utilizand doar cuie, baloane, carton, sticla, bambac: magazinul de tip pop up inseamna creativitate.

 

Motive pentru care se opteaza pentru un pop up store?

  1. Costurile – de amenajare si costurile utilitatilor sunt incomparabile cu cele ale unui magazin intr-un centru comercial sau intr-un spatiu fix.
  2. Flexibilitate – Exista evident un risc pentru fiecare decizie. Dar riscul investitiei intr-un pop-up store este contrabalansat de flexibilitatea conceptului care  poate  testa traficul si se poate muta pana la gasirea traficului dorit. Din nou, costurile si eforturile mutarii sunt mai mici.
  3. Imagine – Cu atatea magazine online aflate in competitie e greu sa iesi in fata, indiferent daca e vorba de a obtine un ranking mai bun de la motoarele de cautare sau social media engagement. Aici intervine pop-up-ul care te poate scoate din anonimat.
  4. Daca magazinul online are un produs nou, necunoscut inca pietei, un pop-up store este solutia optima pentru a prezenta clientilor potentiali proprietatile produsului.
  5. De asemenea un astfel de magazin este util pentru stocurile vechi de care nu se poate scapa online. Nu e o solutie inspitationala, dar din perspectiva businessului transformarea pierderilor in castig este o optiune de luat in seamna. In plus traficul fizic va fi impresionat de preturile bune propuse si va determina cautarea magazinului si online.
  6. Pop-up-urile fac minuni de sarbatori cand clientii nu au timpul necesar sa aleaga cadou perfect, asa ca produsul vine la cumparator.
  7. Pentru multi cumparatori online nimic nu se compara cu “cunoasterea” produsului in plan real. Un studiu recent al Accenture arata ca 78% din cumparatori fac cercetari in mediu online, ca achizitia  sa o faca intr-un magazin.