În cadrul unei reorganizări la nivel internațional, Auchan a promovat la conducerea operațiunilor din țara noastră un tânăr manager român. În vârstă de numai 34  de ani, Ionuț Ardeleanu a fost prezentat de către noul președinte Auchan Retail România, François Remy: „Sunt încântat să îl numesc pe Ionuţ Ardeleanu în poziţia de Director General Auchan România, cu misiunea de a continua dezvoltarea Auchan şi de a construi o companie multi-format, multi-canal, cu echipe puternice şi entuziaste în serviciul tuturor locuitorilor din România. Reafirmăm prin această numire, încrederea pe care o avem în ţară, în echipele locale şi în meseria noastră şi dorinţa de a face din România una din marile ţări Auchan”.

Auchan

Oficialul retailerului francez care își declară totodată ambiția de a fi o adevărată „companie românească, discount şi agilă, rentabilă, modernă şi responsabilă” i-a făcut o prezentare completă noului director și nu a uitat să transmită mulțumiri fostei conduceri. „Încă din 2006 de când s-a alăturat Auchan România, Ionuţ Ardeleanu a avut un parcurs exemplar, începând cu manager de raion, apoi şef de piaţă şi până la director de magazin şi director regional. Este un mare comerciant şi un mare manager, un lider carismatic care se bucură de recunoaşterea deplină a echipelor şi care încarnează perfect spiritul noului proiect Auchan Retail România. Doresc să le mulţumesc călduros, cu această ocazie, lui Frédéric Bellon şi lui Patrick Espasa, pentru modul în care au clădit această frumoasă companie (…) şi le urez mult succes în noile lor misiuni din conducerea Auchan Retail Franţa.”

Ionut Ardeleanu, Director General Auchan Romania

La rândul său, noul director general s-a declarat onorat de misiunea primită și mândru că poate contribui la crearea unei veritabile identități autohtone pentru Auchan. „ Vom continua să ne dezvoltăm şi să creăm valoare în România pentru clienţi, pentru producătorii români şi pentru comunitate. Vrem să facem din Auchan marca preferată a tuturor românilor, să fim recunoscuţi pentru comerţul de calitate, modern, inovativ, responsabil şi adaptat evoluţiei actuale a societăţii româneşti. Suntem o companie românească, cu români şi pentru români şi vom continua să întărim diferenţa Auchan şi să o aducem cât mai aproape de fiecare locuitor”, a spus Ionuț Ardeleanu.

Auchan România a deschis primul hipermarket în noiembrie 2006, în Bucureşti, iar după o investiție ce totalizează 520 de milioane de euro, are acum în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 metri pătrați suprafaţă netă de vânzare.