Veranda aduce în Obor trei noi retaileri: LC Waikiki, Noriel și Gerovital

Centrul comercial Veranda, care va fi inaugurat pe 27 octombrie, a încheiat contracte de închiriere cu trei noi retaileri: LC Waikiki, Noriel și Gerovital, pentru o suprafață totală de peste 1.715 de metri pătraţi.
Magazinul de jucării Noriel va ocupa 556 de metri pătrați și se va afla la parter, iar retailerul de modă LC Waikiki va avea o suprafață de aproximativ 1.124,5 de metri pătraţi. Odată cu lansarea centrului comercial Veranda, producătorul de cosmetice Farmec va deschide cel de-al doilea magazin Gerovital din București.
„Veranda mizează pe complementaritatea ofertei comerciale din zona Obor și ne dorim să aducem magazine dintre cele mai diverse, care să întregească lista de retaileri cu care am încheiat deja contracte de închiriere. Cele trei branduri redau foarte bine misiunea Veranda: aceea de a oferi fiecărui cumpărător o experienţă modernă, relaxantă şi de calitate. Obiectivul nostru este să fim, practic, veranda care lipsea din această parte a Bucureștiului”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltator al centrului comercial Veranda.
Mallul va avea o suprafață de aproximativ 30.000 de metri pătrați, la care se adaugă alți 15.000 de metri pătrați de spații verzi, destinați relaxării și petrecerii timpului liber. Aici se vor afla terase, restaurante și locuri de joacă pentru copii atât în incinta mallului, la Gymboland, cât şi în curte, precum și un patinoar în aer liber.
Veranda va include un hipermaket Carrefour, cu o suprafață de peste 10.000 de metri pătrați și un concept nou, iar pe zona de fashion cumpărătorii vor găsi în Veranda primul magazin Tati din România, H&M, CCC, Deichmann, Triumph, Pepco, Yves Rocher, Sephora, Splend’or și Optiblu. Nu vor lipsi nici magazinul pentru animale Petmag, librăria Diverta și farmaciile Catena şi Sensiblu.
În zona de food court se vor afla restaurantele KFC, McDonald’s, Oro Toro, Pizza Colosseum, Salad Box, Starbucks, Sushi Terra, Mesopotamia, Toan’s și Spartan. De asemenea, la nivel de servicii, vizitatorii vor avea la dispoziție locații Orange, Telekom, Arsis, spălătoria EcoClean, saloanele de înfrumusețare Evidence și Salon Pro, tour-operatorul TUI, Silca, dar şi Maxbet.
Pe 27 octombrie, în centrul comercial Veranda vor avea loc o serie de momente artistice destinate vizitatorilor de toate vârstele. Atmofera va fi animată de spectacolele oferite de magicianul Antonio, Claudia Stroe şi de acrobaţi pe piciorange. De asemenea, copiii vor avea ocazia de a participa la ateliere pregătite de Fundaţia United Way, în cadrul unui parteneriat cu Veranda ce are ca scop colectarea de fonduri pentru dezvoltarea programelor de educație, integrare socio-economică și sănătate pentru copii, tineri și vârstnici provenind din medii defavorizate.
Veranda, cel mai nou mall bucureștean
Veranda este un centru comercial de proximitate, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.) în București, în zona Obor, și care va fi inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp. Printre chiriași se numără Carrefour, H&M, Tati, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Noriel, Triumph, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, Starbucks, Pizza Coloseum, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom. Investiția totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda, proiectat de arhitecții englezi Chapman Taylor și Studio 10M, va ajunge la 60 de milioane de euro.
No related posts.