Retailerul suedez H&M, brandul de fashion cu cele mai mari vânzări din România, a închiriat un spațiu de peste 1.900 de metri pătrați în centrul comercial Tomis Mall din Constanța, tranzacție intermediată de DTZ Echinox.

În spațiul din Tomis Mall, H&M va deschide la 1 decembrie cel de-al treilea magazin din Constanța și cel de-al 52-lea din România, piața în care grupul suedez și-a făcut intrarea în urma cu 5 ani.

tomis-mall-constanta

Bogdan Marcu (foto mai jos), Partner Retail Department, DTZ Echinox: „Tomis Mall este o destinație tradițională de shopping pentru Constanța, iar poziționarea în apropierea centrului istoric și a celor mai importante universități și licee din oraș, a reprezentat un factor determinant în alegerea proiectului de către H&M.”

bogdan-marcu-partner-retail-agency-dtz-jpg

Tomis Mall este primul centru comercial din Constanța. Proiectul are o suprafață construită de aproximativ 38.000 de metri pătrați, iar printre chiriași se numără retaileri precum Mega Image, Sephora, McDonald’s, Jatomi Fitness, cât și un cinematograf Cityplex.

Tomis Mall este situat în centrul orașului, în apropierea principalelor puncte turistice, dar și în proximitatea celor mai importante licee și facultăți din Constanța. Cu aproximativ 24.000 de studenți, Constanța este al cincilea centru universitar din țară, după București, Cluj, Iași și Timișoara.

„Mizăm pe un trafic în creștere ca urmare  a consolidării segmentului de fashion și popularității de care se bucură brandul Tomis Mall în Constanța. Deschiderea H&M în cadrul Tomis Mall evidențiază asocierea a două branduri iubite de constănțeni, ce vor aduce împreună opțiuni interesante pentru cei aflați la cumpărături”, a declarat Irina Albu, directorul comercial al Tomis S.A., proprietarul Tomis Mall.

H&M Hennes & Mauritz AB, unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte la nivel mondial, este prezent în 64 de țări cu peste 4,200 de magazine și are peste 148.000 de angajați. Compania a deschis primul magazin din România în martie 2011 în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, iar în prezent operează pe piața locală 51 de magazine.

DTZ este unul dintre cei mai activi consultanți imobiliari pe segmentul de retail, punându-și amprenta asupra celor mai importante centre comerciale din București și din țară. Per total, în primele 10 luni ale anului, departamentul de retail al DTZ Echinox a intermediat tranzacții de închiriere în suprafață de peste 20.000 mp în București și în țară.