Cu peste 23 de milioane de vizite în anul ce se încheie în curând, Băneasa Shopping City își consolidează poziția de lider în topul destinațiilor de shopping și entertainment pentru bucureșteni. Lumea se înghesuie la mall-ul din nordul Capitalei, iar pentru că un flux din ce în ce mai mare de vizitatori înseamnă și un număr sporit de cumpărători, chiriașii Băneasa Shopping City se pot mândri cu vânzări estimate cumulate mai mari cu 13% față de anul trecut.
În 2016, Băneasa Shopping City a continuat să pună la dispoziția clienților săi o paletă largă de activități de shopping, divertisment și relaxare, care au reușit să consolideze poziționarea centrului comercial drept destinație premium pentru consumatori, iar branduri precum Longchamp, Furla, Cerruti 1881, Chopard, Paul & Shark sau Lancel au ales să intre pe piață sau să își extindă rețeaua de magazine în acest centru comercial.
„Băneasa Shopping City își menține, chiar și după opt ani de la inaugurare, statutul de lider pe piața de retail și prima alegere a tuturor celor care sunt în căutarea unei experiențe unice de shopping. Pentru anul 2017, în urma rebrandingului și a renovărilor din interiorul centrului comercial, dar și datorită atragerii unor branduri în exclusivitate pe piața din România, obiectivul nostru este să atingem o creștere a veniturilor companiei de până la 10%. Pentru că dorim să inovăm și să îmbunătățim permanent experințele oferite, suntem în continuă dezvoltare a serviciului pentru clienți acordand importanță fiecărei persoane care ne vizitează. Vom continua campaniile strategice menite să ne consolideze reputația în rândul consumatorilor” declară Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.
Băneasa Shopping City a investit foarte mult în imagine în 2016. În primul rând, a renovat piațetele pentru a crește gradul de confort al clienților și pentru a le transforma în spații dedicate evenimentelor dedicate publicului. Și a reușit. De exemplu, la evenimentul Summer Fest, s-a înregistrat o creștere a numărului vizitatorilor cu nu mai puțin de 25% în comparație cu perioada similară a anului trecut.
În septembrie 2016, centrul comercial a trecut printr-un proces amplu de rebranding, comunicat sub sloganul „All in the Name of Fashion”, care setează premisele implementării unei strategii pe termen lung a companiei. Obiectivul este consolidarea imaginii de destinație premium de shopping, iar modul prin care se acesta se va realiza este continua reînnoire a mixului de branduri de fashion din centrul comercial.
Pentru ca vizitatorii și potențialii clienți să fie informați în timp real în legătură cu oferta de branduri din centrul comercial, Băneasa Shopping City oferă posibilitatea explorării interactive, printr-un tur virtual, online, pe site-ul Băneasa.ro.
Platformă de loializare
Anul acesta compania a dezvoltat o nouă modalitate de a-i fideliza pe cei care vizitează mall-ul, prin intermediul unei aplicații mobile, CITYiLOVE. Mecanismul aplicației constă în acumularea de puncte prin scanarea bonurilor de cumpărături, iar în funcție de nivelul atins, clienții pot beneficia de discounturi în peste cele 50 de magazine partenere, locuri premium în cinema, consiliere de shopping sau ore gratuite de parcare pentru fiecare vizită. O funcționalitate foarte apreciată de clienți a fost și posibilitatea plătirii orelor de parcare direct din aplicație. De la lansarea sa în februarie 2016 și până în prezent, aplicația CITYiLOVE a fost distinsă cu 6 premii naționale și internaționale în compețiile de profil, prin care au fost recunoscute inovația și funcționalitatea acesteia.