Fashion House, noi recorduri

Fashion House Outlet București a înregistrat în 2016 o creştere de 2,24% a vânzărilor de retail, după performanţe record în anul 2015.
Şi valoarea medie a unei tranzacții (ATV) a avut o rată de creștere anuală de 3,30% față de 2015.
Indicatorul cu cea mai bună performanță în 2016, cheltuiala medie pe client, a crescut cu 22,5% față de anul 2015.
Totodată, rata de conversie (ponderea vizitelor concretizate în cumpărături) cunoaște o creștere accelerată. Astfel, după o majorare cu 16% în primul semestru, rata de conversie a urcat spectaculos către sfârșitul anului, încheind anul 2016 la nivelul de 69%, cu 18,35% peste nivelul din anul 2015.
Magazine mai multe
În anul 2016, outletul a atras 13 noi chiriași. După o creștere spectaculoasă în anul 2015, când 10 noi chiriași au intrat in proiect, în timp ce vânzările anuale, valoarea cumpărăturilor per client și valoarea medie a unei tranzacții au atins cele mai mari niveluri din ultimii 5 ani, 2016 s-a dovedit a fi și mai bun pentru Fashion House Outlet Centre București.
Lista noilor chiriași include brandurile Levi’s, Motor Jeans, Kenvelo, Desigual, Colin’s, Triumph, Sport Vision, Issimo Home, R&R Boutique, Various Brands, U-Grow, Multibrand Street & Go și Land Mobile.
“Vom continua să consolidăm poziția centrului pe piață, prin includerea și mai multor brand-uri premium”, a declarat Brendon O’Reilly, director general al Fashion House Group.
Deschis în 2008, Fashion House Outlet Centre București este primul outlet profesional din România. Cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 m.p., Fashion House Outlet Centre București găzduiește brand-uri naționale și internaționale, cum ar fi: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Mango, Kenvelo, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant, Desigual, Triumph, Levi’s, Motor Jeans și multe altele. Cu discount-uri la articolele de firmă cuprinse între 30% si 70%, Fashion House Outlet Centre București completează oferta West Park Retail – unul din cele mai populare parcuri de retail din București.
Scurt istoric
Fashion House Outlet Centre București aparţine de Fashion House Group, care la rândul său este parte a Liebrecht & wooD Group.
Deschis în 2008, Fashion House Outlet Centre București este primul centru outlet din România, localizat lângă centura Bucureștiului la capătul cartierului Militari, cu acces direct de pe autostrada A1, captând 2.77 milioane de locuitori pe o rază de 90 de minute de mers cu mașina. Cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 mp, este locul a aproximativ 70 de magazine, un foodcourt și o parcare pentru 2.150 de mașini. Fashion House Outlet Centre București este dezvoltat de Fashion House Group.
Fashion House Group
Fashion House Group (FHGR) este una dintre cele mai importante companii din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator/operator de outlet-uri din ECE și Rusia. FHGR a dezvoltat și gestionează 5 outlet-uri sub brand-ul Fashion House Outlet Centre în Polonia, România și Rusia – având o suprafață închiriabilă totală de circa 100.000 m.p. Compania dezvoltă în prezent un nou outlet în St. Petersburg, Rusia.
Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară înființată în 1991, care, de peste 20 ani, activează pe cele mai mari piețe din regiunea Europei Centrale și de Est – Polonia, România și Rusia.
No related posts.