După ce a fost partener strategic al Electric Castle, festivalul muzical ce are loc în comuna Bonțida din județul Cluj, Lidl a dezvoltat un proiect de modernizare a școlii gimnaziale din localitate, ca parte a strategiei sale de implicare în comunitățile locale. Proiectul de modernizare include dotarea claselor cu mobilier și amenajarea terenului de sport și a curții instituției de învățământ.
Participarea Lidl în calitate de partener strategic la unul dintre cele mai mari festivaluri din ROmânia, Electric Castle, a fost legată de dorința de a contribui la dezvoltarea comunității din localitatea ce a găzduit în fiecare an evenimentul muzical.
În cadrul acestui proiect, Lidl a investit 70.000 de euro pentru modernizarea unității de învățământ din comuna Bonțida, astfel încât cei aproape 200 de elevi și preșcolari să se bucure de condiți bune în școală.
Astfel, toate clasele în care învață elevii, precum și cancelaria beneficiază acum de mobilier și dotări noi. În plus, curtea școlii a fost pavată, iar terenul de sport a fost modernizat prin turnarea unei plăci de beton și acoperirea suprafeței cu un material special, adecvat pentru orele de educație fizică. Totodată, începând cu acest an școlar, terenul de sport a fost echipat cu noi porți de fotbal.
„Comuna Bonțida ne-a fost gazdă bună și primitoare în iulie. Am fost foarte bine primiți aici și am dorit să ne întoarcem pentru a lăsa în urmă un semn al aprecierii noastre pentru ospitalitatea cu care am fost întâmpinați. Modernizarea școlii reprezintă contribuția noastră la educația copiilor din Bonțida, educație ce le va permite să își îndeplinească mai ușor visele și, de ce nu, să le creeze un viitor mai bun”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
Lidl este unul dintre cei mai mari retaileri din România, unde operează peste 200 de magazine si 4 centre logistice.