United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a lansat în România noua sticlă Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat.

Investiția URBB în tehnologia de îmbuteliere a sticlei Carlsberg 660 ml se ridică la peste 500.000 euro. De la începutul anului până în prezent, investiția URBB în inovație și tehnologie se ridică la 10 milioane euro.

Carlsberg are o tradiție de peste 170 de ani, aminteşte la rândul său Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.

Lansarea noii sticle Carlsberg de 660 ml vine într-un context în care consumul de bere la sticlă este în creștere în preferințele românilor. De altfel, România se află pe locul 7 în Uniunea Europeană în topul țărilor cu cel mai mare consum de bere pe cap de locuitor.

Brandul Carlsberg a fost lansat pe piaţa din România în anul 2001, iar în prezent deţine o poziţie puternică pe segmentul super premium.

URBB are un portofoliu format exclusiv din mărci premium și superpremium internaționale, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.