REWE România continuă planul de extindere și deschide 3 noi magazine Penny Market. Astfel, rețeua de magazine va ajunge la finalul lunii octombrie la 212 spații deschise.

Prima deschidere a lunii octombrie va fi în Iași, fiind și primul Penny Market din oraș. Magazinul este amplasat pe strada Pantelimon Halipa, nr. 12A, are un spațiu generos 1423.13m2 și o echipă de 15 angajați care vor fi alături de clienți zi de zi, de luni până sâmbătă în intervalul 07:00 – 23:00, și duminica între 08:00 – 21:00.

Seria deschiderilor din luna octombrie va continua cu un magazin nou la Agigea (județul Constanța) și unul în municipiul Satu Mare. Magazinul din Agigea se găsește la intersecția a două străzi cu nume de flori: Trandafirului și Bujorului. Are o suprafață de 1.465m2, parcare pentru 60 de mașini și o echipă ce numără 17 angajați. Noul Penny Market din Satu Mare (al treilea din localitate), este plasat pe bd. Cloșca, la nr. 47. Are o suprafață de 1515m2 și o parcare generoasă, cu 102 locuri. Un număr de 15 angajați va gestiona activitatea în noul magazin.

Cu un design modern și elegant, clienții se vor putea bucura de o experiență complet nouă la cumpărături, magazinele Penny Market fiind organizate astfel încât să ajute experiența la cumpărături și să le ofere tuturor access la articole proaspete, atent selecționate zi de zi.

Varietatea de legume și fructe oferite de Penny Market va putea fi descoperită chiar de la intrarea în magazin, clienții având la dispoziție și o gamă largă de specialități de panificație și patiserie. Selecția de produse proaspete și accesibile pentru fiecare moment din zi vor fi cele mai ofertante pentru clienții magazinului, aceștia putând de asemenea alege dintr-o gamă generoasă de lactate și brânzeturi, de carne proaspătă și o gamă completă de pește și mezeluri.

În plus, clienții vor beneficia și de un număr de produse diverse, disponibile în variantă vrac, care pot fi găsite ușor atât la raioanele cu dulciuri și snacks-uri, cât și în zona cu produse congelate.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. REWE România va deține 212 magazine Penny Market pana la sfarsitul lunii octombrie si activează cu un număr de peste 4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2017 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.

 

Comunicare „de România”

În ultimii ani, Penny Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor. Începând cu „de România”, comunicarea de brand a devenit mai explicită și plină de emoție.  Noul concept de comunicare, „de România”, transmite mesajul că Penny Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, „cu de toate”, țin si Valentine’s Day, deși tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung. Acest nou concept va fi exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masă de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.